ЕО елдеріне экспорттауды қалай бастауға болады? - "QazTrade" сауда саясатын дамыту орталығы" АҚ
Санкциялық шектеулер жағдайында бизнесті ақпараттандыру

ЕО елдеріне экспорттауды қалай бастауға болады?

Астанада өткен тәжірибелік семинарда жұмысын жаңа бастаған экспорттаушылар ЕО-ға халықаралық сауда мен экспорттың ерекшеліктерін зерттеді. Кәсіпкерлерге арналған тұрақты оқыту курстарын Qaztrade ұйымдастырды және Еуропалық Одақ қаржыландыратын Ready4Trade жобасы шеңберінде халықаралық сауда орталығымен бірлесіп әзірленеді.

Курс жаттықтырушылары екі күн ішінде өзекті бизнес-кейстерді талдап, шағын, орта және микробизнес сұрақтарына жауап берді, қазақстандық тауарлар мен қызметтерді экспортқа шығару бойынша өз ұсыныстарын жасады. Оқыту дәстүрлі түрде мынадай негізгі тақырыптарды қамтиды: «Халықаралық сауда ережелері», «Экспорт процесі», «ЕО нарығының талаптары», «Сапа және сәйкестік». Қатысушылар материалды зерттеуді тренинг кеңесшілерімен бірге тестілеу және қателерді талдау арқылы күшейтеді.

Сарапшылардың пікірінше, ЕО нарығы ең төлемге қабілетті және сатып алу қабілеті жоғары болуымен ерекшеленеді. Бүгінде Орталық Азия елдерінен ЕО-ға экспорттың басым бөлігін шикізат құрайды. Алайда, қазақстандық және басқа да Орталық Азия компанияларының Еуропа нарығына сәтті шығуының көптеген мысалдары бар.

Компания ЕО елдеріне экспорттауды бастау үшін қандай қадамдар жасауы керек?

Біріншіден, ЕО немесе ЕО-ға мүше кез-келген ел шынымен де тиімді мүмкіндіктер беретіндігін анықтау үшін нарықтық зерттеулер жүргізу. ЕО нарығына сіздің аймағыңыздағы басқа өндірушілермен жеткізілімдерді біріктіру арқылы тауарларды жеткізуге болады. Көлік шығындарын азайту үшін ОА-ның көптеген экспорттық компаниялары тәуекелдерді біріктіру және шығындарды азайту үшін кооперативтер немесе қауымдастықтар құру арқылы дәл осылай жасайды. ЕО-да сатудың әртүрлі тәсілдерін зерттеу арқылы экспорт нарығын дамыту процесін бастаған жөн. Бұл еуропалық сатып алушыға тікелей сату, агентті немесе дистрибьюторды тарту және кейбір жағдайларда ЕО-ның өзінде тікелей өкілдік құру болуы мүмкін.

Екіншіден, тауар экспортқа дайындалуы керек. Азық-түлік өнімдері, мысалы, ЕО-да санитариялық және фитосанитариялық талаптарға сай тексеруден өтуі керек, сонымен қатар экологиялық дамудың басқа стандарттарын сақтау қажет болуы мүмкін. Тағы бір маңызды нюанс – бұл тек ЕО-да ғана емес, сонымен қатар нысаналы нарық ретінде қарастырылатын белгілі бір елде қолданылатын орау және таңбалау талаптарын сақтау.

Келесі қадам – тауардың логистикасы. ОА-ның ірі қалаларының көпшілігі Қытай мен Еуропаны байланыстыратын теміржол желілеріне байланысты. Жүктерді теміржол арқылы жеткізу орташа есеппен 25 күнді алады және әдетте автомобильмен салыстырғанда арзанырақ. Бірақ негізінен экспорттаушылар логистикамен өз бетінше айналыспайды, көбінесе дистрибьюторлар арқылы әрекет етеді.

Соңғы тармақ еуропалық тұтынушыға шығуды қарастырады.

Семинарға әр түрлі салалардың 20-ға жуық елордалық микро, шағын және орта бизнес өкілдері қатысты.

Естеріңізге сала кетейік, білім беру жобасы Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстан аумағында жүзеге асырылуда. Оның негізгі мақсаты – шикізаттық емес өнімдер мен қызметтерді жаңадан экспорттаушылардың ақпараттық вакуумын толтыру, бизнес-процестерді дұрыс құруға және халықаралық нарыққа шығуға дайындалуға көмектесу.

Пікір қалдыру